újraitthon. :D

2010.07.23

halihóó. :D ahogy románulmondanák: bine ati venit.  vagyis. isten hozott. xD   hazaértem erdélyből  *__* kurvajóvolt imádtam. :D(LLL) mindjártjön az élménybeszámoló. :D   erdély előtt 1 héttel honismereti volt. :) bár napot már leírtam,utolsókat nem. :D kedden bealudtam. (N)  lemaradtam a csabai útról. de aztmondják nemvesztettem sokat. azért a góéyalábat kipróbáltamvna. :) szerdán átmentünk a pékségbe,volt bent vagy 1000 fok,szétfőttünk rendesen. xD de legalább kaptunk ingyenpogit. (H) meg felmentünk a padlásra mikor nemfigyelt tanár. xD  utána mentünk játszótérre.^^ széthintáztuk magunkat.    robi meg a kuka. (Y) xDD csütörtökön. mentünk hegyesre lovardába megy fagyizni. xD fullhülyékvtunk again. vonatban nemtudták kinyitni a wc ajtót,azt hitték zárva van,aztán 10 perc múlva rájöttek h hoppá,ez befelé nyílik. >.< xDDD  jóvolt nagyon ez az egyhét. :) megismertem pár új embert,pl. ricsikét és klárit. :D   pénteken már nemvtam,mert mentünk erdélybe. :D  elsőnap egész nap utaztunk,megálltunk szebenen,fogarason,meg még pár helyen. ^^ szállásunk berecken volt, a gábor áron emlékházban asszem. xD mi vtunk a nagyszobába 15en lányok,és matracokon aludtunk. xD  a többi lány fent emeleten ágyban, meg a fiúk fele,a többi fiú meg a művbe. xD már első este kiborítottuk a tanárokat. xD másodiknap voltunk brassóban megnéztük dracula várát. *___* vmi hatalmas volterra feelingje van. :D stefikével elvtunk nagyon. :) (LLL)  "elvitte a medve a járdát" xD mert ugye én attól féltem h bejön egy medve a szállásunkra. >.< és vhol nemvt járda és elkezdi stefi h nincs járda mondom biztos a medve vt. xD többieket is kiborítottam vele rendesen. :D aztáán. holvoltunkmég. nemtom. xD volt a műv. mellett egy kiskocsma,ott vt net. hát megszálltuk. xD megismertünk pár helybelit. :) aranyosak voltak,bár a sok puszilkodás. xD szegény orsit meg sajnálom. :S jobbuljszívem. :)(LLL)  harmadiknap ööö. egésznap  egy ien háznál vtunk, előtte vt ien kis hegyi patak,abban mászkáltunk mezítlááb. :D annyirajóvt. *_* bementünk tökmesszire,aztán még loláék mentek tovább. xD de annyit bukdácsoltunk,mert csúsztak a kövek. xD  aztán felmentünk a pisztrángos tóhoz traktorral. xD ien utánfutón. tökbuli vt. mennyit sikítottunk. xD negyediknap nemtudom már holvtunk. xD medvétnézni . *__*  oanédesekvtakjajj. (L) meg még vtunk kézdin asszem.  meg még vhol. xD este  meg bőrig áztunk xD futottunk az esőbe (Y)  kriszta meg az aromájas. xDD charlie a monitor. xD annyitröhögtünk. xD ötödiknap vtunk gyilkostónál (pont esett. -_-) békás szorosnál és este tusnádon csík zenekar koncerten. :O nem a mi stílusunk volt de azért elvtunk. xD táncoltunk egy jót,ugye csajok? :)(LLLL) aztán hajnalban értünk vissza szállásra. fentvtunk még egy darabig. :D brigitta rappelt nekünk,meg árnyjátékozott. xDD aztán hatodiknap,ami utolsóvolt sajnos,összepakoltunk és elindultunk haza. végülis örültem neki,mert hiányzott lauu (LLLLL) és a többi dilisem :)(L)  buszon filmeztünk. :D bigstan ~kegyencfegyenc.*__* (LLL) vmi állati. xD jackson meg tisztaédesbenne. (LLL)olvadtam. :$  a disturbia is jóvt. :D  a dögös és a dög meg..az no comment. xD  útközben megálltunk vajdahunyad váránál (bár mi megszavaztuk h ne) be is vt már zárva. xD  szall megszívtuk. xD este 10 körülértünk hazaa. :) aztán én még vártam apára addig tökjól elbeszélgettünk ákossal.  xD jóvolt ez a 6nap nagyon. :) megismertem egy csomó új embert,és oanokat és megkedveltem,akiket eddig nem nagyon. :D szeretlek titeket. :)(L) nemírokneveket,mert hosszúlenne és úgyistudja az,akire vonatkozik. :)(L) hazaértem öcsémmel letámadtuk egymást. :D aztán lauval is msnen. :)(LLLLL) itt sikítoztam. xD  jajmásnap. :D aludtam délig,aztán 3ig a képeket szerkesztgettem. xD utána fél4kor mentünk tamimmal el. *__* áhhw megint szokásosan kibaszottul hülyékvtunk. xD mentünk fagyizni, meg boltba.xD füvestea. :O meg kávéskóla. (Y)  vipera. xD recskaarc. huhu (YY)  kéneírni szövegetiss. :P ma meg kockultam itthon. xD olvastam,gépeztem és ennyi. xD

akik nyaralnak,azoknak jó nyaralást. :D(LLL) és lauuu. jövőnyár. *__* (L) jólesz.tudom. :)(L)

facebookon képek. aki fentvan nálam és akitérdekel. :)

ésgyerekek. jóhír. :D féligkész a gépem.xD haladás. (Y)

napeacelovelifenomusicnolifelilwayneforevertwilightisthebest.=) (LL)

ezt az elköszönést. :O

jaj és ewy storyjába zúgtam újonnan bele. :) (főoldalonlink.) ajánlom. :D

napííísz. (L)

hordj papucsot strandon..mert lábgomba. xD  nemtom ez h jött. :O